Catching Faith
John and Alexa Taylor appear to have the perfect life – they’re the envy of all the parents in town. Their son Beau is the high school football star and their daughter Ravyn is a straight-A student. But when Beau is caught drinking alcohol, his place on the team and his bright future are on the line. With the football season at stake and the judgmental community turning their backs on them, every member of the Taylor family is at a crossroads. Now, they must find the strength from one another, and the spiritual courage from within, to prove that faith and family is the only score that really matters.