CEO OF SINALOA
Joaquin Archivaldo Guzman Loera. You know him as El Chapo – a ruthless drug lord who became famous for using slick maneuvers to evade capture. But Chapo is not only a dark and devious character. He is also a wildly successful billionaire entrepreneur with business acumen.