Cheech & Chong Get Out of My Room
They’re crazy. They’re crass. And, they’re (usually) loaded. They’re the unforgettably hilarious duo of Cheech & Chong in the mockumentary that was their last writing collaboration. Follow them through their beloved Los Angeles as they give exclusive interviews that highlight their unique brand of dope comedy. Featuring some of their wackiest music videos and surprise guest appearances, it’s a laugh-out loud “hit” from the ultimate counterculture slackers.