Children of God: Lost and Found
After a highly unconventional childhood in the "Children of God" cult, Noah Thomson escaped to begin a normal life. But after years of daily abuse and neglect, it is hard for Noah and other former members to know exactly what "normal" is. Now a filmmaker, Thomson goes in search of the young adults who have attempted to make a life for themselves outside of the controversial Christian cult—many of whom have struggled to adjust to the outside world.