Chopin - Preludes, Op. 28
Alessandra Amara performs Chopin's complete Preludes, Op. 28. Chopin wrote the 24 preludes between 1835 and 1839, partly at Valldemossa, Mallorca, where he spent the winter of 1838–39 and where he had fled with George Sand to escape Paris.