Christmas in Evergreen: Tidings of Joy
A Hallmark Channel original movie. Novelist Katie meets Ben en route to picturesque Evergreen, where her holiday retreat is interrupted by an assignment to write an article about the town. Though Katie is skeptical about the town’s love of Christmas, she’s enchanted by Evergreen and Ben. Katie and Ben grow closer while enjoying Evergreen’s Christmas traditions, and even help unearth a time capsule hidden 50 years ago. Meanwhile, inn owner Hannah struggles to confess feelings for a long-time friend, and town mayor Michelle is happier than ever in her relationship. As Christmas approaches, Evergreen’s holiday magic holds promise and hope for each unique love story.