Christmas with the Tuches
After resigning from his position as President of France, Jeff is happy to return to the village of Bouzolles with his family. Things are going well until Jeff and his brother-in-law clash once again, this time about Christmas. This family row, which should never have gone beyond Bouzolles, ends up in a mighty power struggle between Jeff and a global online retailer.