Cirque Du Soleil Journey of Man
Cirque Du Soleil: Journey Of Man is a breathtaking odyssey that follows the stages of human development from birth to maturity, with each stage presented by a Cirque du Soleil act. The signature Cirque du Soleil celebration of color, light, music and costume combine with a backdrop of various natural and historical landmarks around the world, creating a triumph of artistry beyond compare. From the opening explosion of light and sound that represents the universe's formation, Cirque du Soleil: Journey of Man leads us through the birth of the Universal Child as it travels from childhood, through adolescence and manhood, on to maturity. An awe-inspiring feast for the senses, incomparable artistry and stylish elegance make this an adventure of a lifetime.