Cirque Du Soleil: Worlds Away
Visionary filmmakers James Cameron (Avatar) and Andrew Adamson (Shrek) invite you on a spectacular adventure unlike anything you’’ve seen before. Leap, soar, swim and dance with the legendary performers of Cirque du Soleil as they transport a young couple on a magical journey worlds away and beyond imagination.