Clan of the White Lotus
After the chief of the White Lotus Clan kills Hung Wen-ting’s wife and brother, Hung barely escapes. Set on vengeance, Hung withdraws from the world and—with the help of his brother’s widow—learns acupuncture and embroidery to master a new martial technique that could defeat the evil leader.