Clash of the Soloists
Aleksey Igudesman and Hyung-ki Joo deliver a performance like no other, blending the two seemingly distant worlds of classical music and professional wrestling in entertaining display of wit, virtuosity and goofiness. Joined by the Tonhalle Orchester Zürich and conducted/refereed by Joshua Weilerstein.