Clutch Of Power
An all star cast grace the sceen in this lavish martial art picture from Goldig Films. A rogue swordsman known as "Soul of the Sword" kills the father of a young Kung Fu expert, who teams up with a Drunken Master to put an end to Soul of the Sword's reign of terror, and thwart the Mongol invasion. Brillaint swordplay kung fu action from Taiwan'a formost wu-xia director, Chang Peng Yi.