Coal Miner's Daughter: A Celebration of the Life and Music of Loretta Lynn
From the Grand Ole Opry House, we celebrate the life of Loretta Lynn. A tapestry of her most illustrious songs narrate thoughtful and meaningful packages and stories told from friends like Dolly Parton, Alan Jackson, Keith Urban, George Strait & more.