Confessions of a Teenage Jesus Jerk
Actor Eric Stoltz's feature film debut based on the book of the same name. Author Tony Dushane wrote a semi-autobiographical tale about coming of age during the Reagan years as a Jehovah's Witness. His many humorous struggles with sexuality, discovering Punk Rock and Charles Bukowski led to a most tragic and liberating implosion.