Corelli - Concerti Grossi Op. 6, No. 10 and 5
Zdzislaw Szostak conducts the Lódz Chamber Orchestra in a performance of Concerto's No. 10 and No. 5 from Arcangelo Corelli's 12 Concerti Grossi, Op. 6. The collection was arranged for publication in 1714 and contains some of the finest examples of the baroque-style concerti grossi. Recorded in Oporow Castle, Poland in 1995.