Coward Love
Eva is a strong and independent young woman who returns to her hometown for summer vacations. There, her mother and Gema, her only and unconditional friend, wait for her. What Eva did not expect is to meet Rubén, who used to be her best friend until one day the boy decided to cut off the contact unexpectedly. Without explanation. No goodbyes.