Dark Places
A woman who survived the brutal killing of her family as a child is forced to confront the events of that day by a secret society obsessed with solving notorious crimes. Stars Charlize Theron, Chloe Moretz, Christina Hendricks, Nicholas Hoult and Corey Stoll.