DARKNESS OF MAN
Russell Hatch (Jean-Claude Van Damme) is a washed up, former Interpol operative who vowed to protect the son of an informant killed years earlier in a raid gone wrong. When merciless street gangs start an all-out turf war and the kid is caught in the middle, Hatch will stop at nothing to keep the him safe and fight anyone who gets in his way.