David Cross: The Pride Is Back
Comedian David Cross hits the stage with this stand-up special. The co-star of HBO's cult comedy series 'Mr. Show With Bob and David,' Cross promises to skewer anything and everything in this performance taped live at the Show Box Theater in Seattle.