Dead Serious
The sudden death of Javi (Nélson Polanía), a successful Influencer, comes as a surprise but he is not quite ready to leave this world so his spirit decides to stay with Martina (Jessica Cediel), his beloved wife, and take revenge from “El Severo” (Iván Marín) his most challenging rival on social media.