Deal of the Century
Super-comedian/film star Chevy Chase ("Memoirs of an Invisible Man," "Funny Farm"), Oscar-nominee Sigourney Weaver ("Dave," "Copycat") and Gregory Hines ("Waiting to Exhale") star in this most timely satiric comedy about the international arms business. Written by Paul Brickman ("Risky Business") and directed by Oscar-winner William Friedkin ("The French Connection," "The Exorcist"), this offbeat comedy never misfires.