Depeche Mode - Touring the Angel: Live in Milan
This film presents the beloved British synth-pop act performing live in support of its well-received comeback album, Playing the Angel. Touring the Angel: Live in Milan songs, this film presents concert versions of eight songs from Angel only, including the darkly vibrant "Suffer Well" and the melancholy "Precious. "