Desperate Hours
Larsan is a man on the edge, making a dead rush for Mexico and kidnapping two young girls along the way. He is hotly pursued by police chief Martha Geiger, herself a mother of two. Using the Amber Alert system, Geiger constructs a psychological trap that will brutally punish the man who came in to mess with her town.