Despicable Me 2: 3 Mini-Movie Collection
Bringing laughs for the whole family, the mischievous Minions return in three new hilariously entertaining mini-movies. In “Puppy,” when Kyle is unwilling to behave like a real dog, the Minions go looking for one who will. As usual, nothing goes as planned, and when their new friend gets homesick, it’s time for some very creative thinking! “Panic In The Mailroom” is what happens when a suspicious package arrives and the Minions are totally unprepared. And in “Training Wheels,” Agnes has some trouble with her bike and the Minions come to her aid — armed with a few helpful gadgets. You’ll want to watch these hysterical escapades again and again, because the "3 Mini-Movie Collection" from Despicable Me 2 is three times the fun — for everyone!