Destination NBA A G League Odyssey
Destination NBA A G League Odyssey is an immersive documentary film that features behind-the-scenes access to some of basketball’s future stars competing in the G League – the NBA’s developmental league – as they try and achieve their lifelong dream of making it to the NBA.