Dev Bhoomi - Land of the Gods
After a 40-year exile, Rahul Negi (Victor Banerjee) returns to his remote Himalayan village. Rahul wanders the village looking for familiar faces but unfortunately people who recognized him were not happy to see him. His return causes commotion amongst the villagers who have not forgiven him for his sins in the past and still hold grudges against him.