Devil In the Flesh
She's young, beautiful, sexy and dangerous. Debbie Strand (Rose McGowan) is the new girl in class that everybody notices. At the moment she arrives, Debbie sets her sights on her teacher, Peter (Alex McArthur), the high school heartthrob. But her seductive advances don't win Peter until she threatens him with blackmail. What Debbie wants, Debbie gets, no matter what's standing in her way. As a checkered past of unsolved murders catches up with her, Debbie's games threaten to turn deadly again.