Devil's Freedom
This is a psychological documentary that penetrates into the mind of the protagonists of violence, victims as well as victimizers, through interviews that get under the skin. We witness the testimonies of people who have suffered death through a loved one, their fears, and the fears of some that have provoked it. Society itself trembles through their words.