Diary of a Wimpy Kid: Dog Days
It's summertime, and Greg Heffley (Zachary Gordon) is looking forward to playing video games and spending time with his friends. However, Greg's dad (Steve Zahn) has other plans: He's decided that some father-son bonding time is in order. Desperate to prevent his dad from ruining summer vacation, Greg pretends he has a job at a ritzy country club. But Greg's plan backfires, leaving him in the middle of embarrassing mishaps and a camping trip gone wrong.