Dibbuk
Dan, a pious man who lives on the fringe of his community, the Jewish community of the nineteenth district of Paris, is summoned by Sarah to check on her husband Eli, obviously not in his normal state. Dan then unites a minyan, an office of ten people of Israelite confession, to perform an exorcism according to a precise and grueling rite.