Diner en Blanc: The World's Largest Dinner Party
Diner en Blanc reveals the true story of how a flash-mob picnic, started twenty-four years ago by ten friends seeking to have dinner in a forbidden spot in Paris, grew into an unimaginable and annual communion of 15,000 friends-of-friends dining in a secret location. This dazzling intersection of French food, fashion and culture proves friendship and collaboration can overcome logistics and all else.