Dinosaur Jr.: Bug Live At 9:30 Club—In the Hands of the Fans
Through an online contest, six fans are selected to film Dinosaur Jr. performing "Bug" in its entirety at the 9:30 Club in Washington DC, June 2011. Experience the fans' joy as they witness a classic performance and meet their heroes face to face in an exclusive interview with the band. Under the awesome direction of Dave Markey (The Year Punk Broke), "In the Hands of the Fans" brings the fans closer to the band and the music closer to you.