Diogo Nogueira - Sou Eu Ao Vivo
Diogo Nogueira sings his great successes for the first time on Blu-ray. In this album, Diogo reveals the artistic maturity of the greatest name of samba of his generation. Our show shows a singer in great form, next to special guests.