Dogs Don't Wear Pants
After losing his wife in a tragic drowning accident, Juha is left feeling lost and unable to connect with the world around him. But his life is about to change when he unexpectedly meets a dominatrix named Mona. As the two of them form a powerful connection, Juha’s dangerous addiction to suffocation leads them both down a wild, freaky path towards emotional enlightenment.