Donnie Vincent's the Other Side
Donnie Vincent knew he wanted to be a bear hunter at an early age, but he didn't fully understand why. Years later, after embarking on an incredible 5 year bowhunting journey to far off places hunting multiple species of bears, Donnie has emerged with a newfound appreciation of these animals and the world around him. This is the story of that journey and the lessons he learned along the way.