Don't Come Back Alive
English dub available. Police officer Camila, criminal prosecutor Fátima, and police detective Ángel, face extremely dangerous situations, gruesome murder cases, and evil criminals. During an operation in a suburban area, they have an encounter with a sinister female figure in a suicide-by-immolation ritual. Now they must figure out why this happened and who is behind it all! This bloodthirsty being, more powerful than death itself, is here to play with them a wicked game.