Don't Kill It
An ancient demon is unleashed in a small Mississippi town leaving a trail of death and destruction as it passes from host to host. The only hope of survival lies in the hands of a grizzled demon hunter who has faced this terror before. Together with a reluctant FBI agent, he has to figure out how to destroy the demon with the ability to possess its killer.