Starring Masako Nozawa
When a low-class Saiyan soldier named Bardock unexpectedly inherits the ability to see into the future, his life takes a dramatic turn for the worse! Haunted by vision of his own end as well as the destruction of his entire planet, Bardock sets off on a nightmarish race with fate to avert the impending disaster. But Bardock seems to be stumbling along in a maze of hopeless despair until a vision of his baby son, Kakarot, as a grown man inspires him to make a change and confront his destiny head on! This is the story of Bardock, the father of Goku!