Dropkick Murphys: Live On Lansdowne, Boston MA
Blow-your-mind live performances? Dropkick Murphys are all of those things along with their boundless enthusiasm, infectious energy and supreme devotion to their loyal fans--fans who have been eagerly awaiting this release. Recorded over 6 nights and 7 shows in March 2009 this live package puts the band's hot ticket live show experience in your own home.