Dude Bro Party Massacre III
A hysterical twist on 1980's slasher flicks! In the wake of back-to-back murders on Chico's frat row, loner Brent Chirino must infiltrate the ranks of a popular fraternity to investigate his twin brother's murder at the hands of the serial killer known as "Motherface".