Dude, Where's My Car?
Meet Jesse (Ashton Kutcher) and Chester (Seann William Scott), two dimwitted yet lovable party animals who wake up one morning with a burning question: Dude, Where's My Car? Their only clues are a matchbook cover from Kitty Kat strip club and a year's supply of pudding in the fridge. As they retrace their steps, these dudes are in for the ride of their lives, encountering hot alien chicks, dodging killer ostriches, and trying to score "special treats" from their ticked-off twin girlfriends.