Eastwood Directs: The Untold Story
Exploring Clint Eastwood's style of direction, this documentary highlights the more than 40 films that Clint Eastwood has made over a truly magnificent career. Told from the firsthand perspective of other legendary filmmakers and stars, interviews include Steven Spielberg, Martin Scorsese, Morgan Freeman, Meryl Streep, Gene Hackman, Tommy Lee Jones, Tim Robbins, Kevin Bacon, Hilary Swank, and Brian Grazer among others.