Ed Kowalczyk - Live at the Enmore Theatre
Ed Kowalczyk - renowned worldwide as lead singer and driving force of multiplatinum rock band Live -- brings his new band Down-Under for a national tour. Kowalczyk returns in celebration of his debut solo album release, Alive (SonyMusic), featuring lead single Grace. After performing sold out solo acoustic shows around the country last year Kowalczyk will be accompanied by a full band for a...