Edusei conducts Mendelssohn, Schumann and Boulanger
In October 2020, German conductor Kevin John Edusei made his London Symphony Orchestra debut and leads the orchestra in a beautiful performance of the suite from Mendelssohn's “A Midsummer Night's Dream”, Boulanger's “D’un matin de printemps” and Schumann's 'Spring' Symphony. Edusei is regularly praised for the drama and tension that he brings to his music-making, and for his clear sense of arc...