Eiffel Tower: A Building Wonder
The Eiffel Tower has just turned 130! Honoring its anniversary, this movie retraces major stages of its construction. It was built in 19th century, and was known to be the largest and fastest constructed building at the time. We invite you to dive into the heart of the breathtaking history of this majestic giant!