El Señor de los cuernos
In a town named “Las Güilas” there is an unusual character figure: Rutilio Pasillas, the classic alpha male, but with erection problems. Soraya, his pretty wife, requires him to fulfill her like a man and when she has no answer she consoles herself with several young men. Rutilio tries all kind of remedies, and ignores which one will cure him.