Electra Woman & Dyna Girl
Crime fighting duo Electra Woman and Dyna Girl are small-town heroes with no real powers. After a cleaning up of their little city, these two super friends are about to make it to the big time. Swept up in the star-studded glamor of Hollywood, Electra Woman (Grace Helbig) soon finds everything she's ever dreamed of: fame, fortune, a new arsenal of high-tech gadgets, the attention of every super-stud in town - but Dyna Girl (Hannah Hart) wonders what price must be paid for her newfound stardom? When the city falls into crisis, Electra Woman and Dyna Girl must battle evil dilemmas, growing egos and - of course- supervillains. If they want to save the day, they'll have to save each other first.