Emily and the Magical Journey
Emily and her mother live alone after losing her father. She wants to help her mother find happiness and to learn about the father she never knew. When Emily finds a mysterious chest that transports her to a magical world, she meets fantastic and mythical creatures that become her new friends. After discovering her new friends are in danger, Emily must face her worst fear to complete her journey.