Entre les Lignes
Extreme skier and high mountain guide, Vivian Bruchez has a prolific year in 2018, so we decided to produce a film retracing his winter, highlighted by "big achievements". Between the Lines is more a documentary than a ski film, exposing the background story of steep skiing in the valley of Chamonix. An inspiring journey not only for insiders.