Eric Clapton and Steve Winwood - Live from Madison Square Garden
History rocked and rock made history during a sold-out three-gig stand at Madison Square Garden in late February 2008 when icons Eric Clapton and Steve Winwood performed a concert together for the first time since their all-too-brief days in the legendary Blind Faith in 1969. Whether they will ever team again is unknown. But with Eric Clapton and Steve Winwood Live From Madison Square Garden fa...